ATOS :Mise à disposition du Document de Référence 2015

Communiqué information réglementée Mise à disposition du Document de Référence 2015 (Rapport financier 2015 inclus) Bezons, 8 avril 2016 – Atos, un leader international des services numériques, a déposé le mercredi 7 avril 2016 auprès de l'Autorité des Marchés Financiers (AMF) son Document de Référence 2015 sous le numéro D.16-0300. Ce document intègre le rapport financier 2015. Ce

Communiqué information réglementée

Mise à disposition du

Document de Référence 2015

(Rapport financier 2015 inclus)

Bezons, 8 avril 2016

Ce document est tenu gratuitement à la disposition du public dans les conditions prévues par la réglementation en vigueur. Il peut être consulté sur le site internet de la Société
atos.net
, dans la rubrique « Investisseurs » et sur le site de l'AMF à l'adresse suivante :
amf-france.org
.

A propos d'Atos

Atos SE (Societas Europaea) is a leader in digital services with pro forma annual revenue of circa € 12 billion and circa 100,000 employees in 72 countries. Serving a global client base, the Group provides Consulting & Systems Integration services, Managed Services & BPO, Cloud operations, Big Data & Cyber-security solutions, as well as transactional services through Worldline, the European leader in the payments and transactional services industry. With its deep technology expertise and industry knowledge, the Group works with clients across different business sectors: Defense, Financial Services, Health, Manufacturing, Media, Utilities, Public sector, Retail, Telecommunications, and Transportation.

Atos is focused on business technology that powers progress and helps organizations to create their firm of the future. The Group is the Worldwide Information Technology Partner for the Olympic & Paralympic Games and is listed on the Euronext Paris market. Atos operates under the brands Atos, Atos Consulting, Atos Worldgrid, Bull, Canopy, Unify and Worldline.

Pour plus d'informations :
atos.net
.